Om Kalundborg Hockey Klub

Hvem er vi

Kalundborg Hockey Klub har eksisteret siden 1911, og har gennem historien vundet en masse danmarksmesterskaber og opfostret flere landsholdspillere. Men først og fremmest har vi været basen hvor en masse hyggelige timer er blevet brugt gennem tiderne, og en masse venskaber er blevet skabt.

Vi går meget op i at have en ungdomsafdeling der fungerer, og arbejder bla. på at børnene mindst en gang om året skal have muligheden for at komme til udlandet. Vi har en støtteforening, som yder økonomisk støtte til mange arrangementer for børn under 18 år, så det er ikke særligt dyrt at spille hockey i Kalundborg.

Og så går vi også meget op i at få sendt børnene afsted til Hockey Caravan og Hockey Akademi, og hvad der ellers kommer af arrangementer inden for dansk hockey.

Se vores aktivitets kalender her