Senior

Vores seniorafdeling har været lidt stillestående gennem nogle år.

Vi arbejder naturligvis på at få den styrket, men som det ser ud pt. så har vi ikke mulighed for at stille op i henholdsvis ren dame- og herrerække.

Vi har gennem de sidste år haft samarbejdet med flere klubber i DK om at stille op i pige- og damerækken i klubfællesskaber, men i efteråret 2019 valgte vi i samarbejde med spillerne at tilmelde et hold i 1. division, hvor både vores pige/dame spillere og herrespillere kan stille op sammen.

Vi er et meget blandet hold, hvor yngste spiller er 15 år, og er man +50 er det ingen hindring i at deltage, for det der er fælles for alle er, at vi elsker det sociale og det at spille hockey!

Vi har altid været vant til at spille sammen på tværs på holdene – det gør vi også i ungdomsrækkerne – så det er ingen hindring for at få spillet noget hockey, få rørt sig og have det sjovt sammen.

Vi har lavet et motionist kontingent, så de der ønsker eller kunne tænke sig at prøve verdens bedste sportsgren uden at have store ambitioner andet end at få motion, hygge og et godt grin, også har muligheden.

Motionisterne (som kan være forældre, gamle spillere eller andre der har lyst til at få rørt sig) træner på samme tidspunkt og sammen med senior. Træningen tilrettelægges, så alle kan deltage på det niveau de er på, og kan man kun være med noget af tiden, så er det også helt ok!

Kom endelig forbi og prøv, de første 3 gange er gratis – ALLE er velkommen!

Træningstider:

}

Udendørs træning

Elledevej 29 v/Røsnæshallen

Mandag: 18.00 – 19.30

Onsdag: 18.00 – 19.30

Opdateret 24/3 – 2024

}

Indendørs træning

Kalundborghallen (hal 2)

Mandag: 19.15 – 20.45/21.00

Onsdag: 19.30 – 21.00/21.15